maanantai 6. lokakuuta 2014

Alkaa

Hei you,

Jos olisin normaali, miettisin, että mitä tuli juuri tehtyä. Aloitin blogin. Kirjoitan ajatuksiani kaikkien nähtäväksi. En mieti.

Olen muistaakseni iiläinen 44-vuotias perheenisä, jolla on vaimo, kaksi poikalasta, omakotitalo ja koira. Koiran nimi on Savu. Siitä blogin nimi... Minä ja Savu... Se elokuva, you know.

What I'm goin to write is... suomeksi... About my life... Miksi vaikeita asioita on helpompi sanoa englanniksi? Am I fifteen? Kirjoitan koirasta ja elämästäni. Oikeammin koirastani Savusta ja elämästäni which sucks. Why it sucks? Eikö kaikkien elämä? That's it and nothing more. Beware, Smoke is coming.

Voi tietenkin olla, että mukaan tarttuu myös pieni pala perhettäni, työelämääni ja tuhatmäärin silkkaa puppua elämästäni, joka on tylsempää kuin tämän kirjoituksen perusteella ikinä voi kuvitellakaan. Ketään oikeata ihmistä 'minä', jota ei ole olemassakaan by the way (I explain it later), ei jaksa oikeasti tämä varmasti edes kiinnostaa.

Savu on Scottish Shepeard, my priest and the One to whom I confess my sins. Suomeksi: Savu on se, joka aamulla muistaa ensimmäisenä tulla, herättää ja halata minut kun lähden töihin. I love him like I rakastan perhettäni.

Still, myyn sieluni tässä ja nyt ajatukselle, että yhteiskunta olisi edes vähän oikenmukaisempi. Olen lammaspaimenen poika, paimen meni sotaan, sai arvet, kuoli lähes 90-vuotiaana ammuttuna rakkaudella rintaan. Olen kirjakauppiaan poika. Kirjakauppias kuoli ammuttuna suoraan sydämeen, vain rakkaus leijui savuna ilmaan. Meitä jäi jälkeen monta ja meidän tehtävä on jatkaa sitä, mitä jatkaa piti... Totuutta ja kunniaa. You're gonna hear about it.


So there it goes my first statement:

I like gay people. Pidän homoista. En pidä jääkiekosta, enää. Pidän tasa-arvosta, homoystävistäni, suvaitsevasta suhtautumisesta ihmisiin, ystävyydestä ja rakkaudesta. En minäkään tule tarkistamaan, mitkä välineet sinulla siellä pedissä on. Eikä minun tarvitse todistella yhtään mitään. Minä olen mitä olen, haistakaa vittu, en halua nyrkistä päähän.

Joten, Tammisen Juhani (Leijona nro. whatever) ja se HPK:n "joku", olisi ihana nylkyttää Savun kanssa teidän jalkaanne ja kusta siihen.

terv. Minä ja Savu

PS. Ronaldo on homo, ihan varmasti by the way. Beckham too...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti